راه اندازی آزمایشی شماره تلفن 1679 جهت پاسخگویی به مشتریان بانک ملی ایران - پایگاه خبری توسعه24 | پایگاه خبری توسعه24

۲ آبان ,۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

راه اندازی آزمایشی شماره تلفن 1679 جهت پاسخگویی به مشتریان بانک ملی ایران

شماره تلفن 1679 جهت پاسخگویی به سوالات و ابهام های مشتریان بانک ملی ایران،از امروز به صورت آزمایشی راه اندازی شد.

به گزارش توسعه۲۴؛ پیش از این تنها شماره تلفن 02164140 جهت پاسخگویی به مشتریان اختصاص داشت که از امروز شماره تلفن1679(بدون پیش شماره021) نیز به صورت آزمایشی در کنار شماره مذکور ، به این کار اختصاص داده شده است.

مشتریان گرامی می توانند جهت دریافت راهنمایی از خدمات بانک، پاسخ به سوالات و مشکلات بانکی خود و همچنین ارائه پیشنهادات به بانک ملی ایران با شماره تلفن جدید1679 بانک ملی ایران تماس حاصل نمایند.

گفتنی است واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره مذکور از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۱ آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی است ؛ مشتریان می توانند پس از تماس با شماره های فوق، با شماره گیری عدد 3 با کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک به منظور پاسخگویی به سوالات و با شماره گیری عدد4 به کارشناسان واحد ارتباط مردمی نظام های پرداخت جهت طرح سوال در خصوص سامانه های فنی نظیر ساتنا، پایا، چکاوک، شتاب، طرح خدمت و رفع مغایرت های سیستم متمرکز ارتباط برقرار نمایند.

گفتنی است در آینده نزدیک این شماره چهار رقمی ، جایگزین شماره ۰۲۱۶۴۱۴۰ خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار صنعت
بورس

۱۸ اردیبهشت ,۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰

افت ۸ هزار واحدی شاخص بورس

۱۶ اردیبهشت ,۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲

افت ۵ هزار و ۱۸۲ واحدی شاخص بورس

۱۶ اردیبهشت ,۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹

ثبت پنجمین ریزش متوالی بورس