به گزارش توسعه۲۴؛ فرآیند رسیدگی به شکایات این بانک بر اساس الزامات استاندارد سیستم رسیدگی به شکایات ISO 10002:2019 و فرآیند رضایت سنجی از ذینفعان بر اساس الزامات استاندارد سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان ISO 10004:2019 توسط شرکت آرین توف پاسارگاد (نماینده Tuv intercert آلمان) با بررسی و ممیزی فعالیتها و فرآیندهای واحدهای اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات، اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار و شعب وصال شیرازی، فاطمی، ولیعصر و پاسداران تهران انجام شد. بر این اساس رعایت الزامات استانداردهای بین المللی یاد شده در بانک توسعه تعاون برای دومین سال متوالی تایید گردید.
انتهای پیام/